Garantie

Je kunt alleen een beroep doen op de garantie voor artikelen die je gekocht hebt via campsencamps.nl. Sieraden die gekocht zijn via een van de Camps & Camps verkooppunten kunnen niet rechtstreeks naar ons geretourneerd worden. We adviseren je om contact op te nemen met het desbetreffende verkooppunt. Zij zullen je klacht bekijken en eventueel ter plekke repareren of verder afhandelen.

Bewaar je aankoopbewijs altijd goed. In het geval van een aankoop via campsencamps.nl is jouw bestelnummer het aankoopbewijs. Dit nummer dien je mee te sturen als je een beroep op de garantie wil doen.

Voordat je contact met ons opneemt over een klacht of eventuele reparatie, dien je de volgende garantievoorwaarden in acht te nemen.

garantietermijn:

Vanaf het moment van aankoop biedt Camps & Camps 6 maanden garantie op haar sieraden voor fabricagefouten.

Binnen de garantie van 6 maanden vallen de volgende omstandigheden:

  • breuk van het sieraad door productiefouten;
  • verlies van een steen uit de vatting door een productiefout;

De volgende omstandigheden vallen niet onder de garantie:

  • het sieraad vertoont tekenen van abnormale slijtage;
  • verlies van een steen door aantasting van de lijm door oneigenlijk gebruik*;
  • verkleuring en/of aantasting door een hoge zuurgraad van de huid;
  • verkleuring, beschadiging of breuk van het sieraad door oneigenlijk gebruik*;
  • verloren of gestolen sieraden.

De garantie vervalt indien:

  • het aankoopbewijs ontbreekt;
  • de garantietermijn van 6 maanden verstreken is;
  • een andere partij dan Camps & Camps het sieraad gerepareerd heeft;
  • er sprake is van oneigenlijk gebruik*.

*Oneigenlijk gebruik wil zeggen dat men niet zorgvuldig met het sieraad is omgesprongen. Van oneigenlijk gebruik is onder meer sprake als de gebruiksinstructies niet zijn nageleefd.

Valt jouw klacht onder de garantie? Neem contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar customerservice@campsencamps.nl of te bellen naar +31 (0)77 38 71 757. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 10:00 – 17:00 uur. Geef een duidelijke omschrijving van jouw klacht en vermeld hierbij jouw bestelnummer.
De afhandeling van de klacht is afhankelijk van de aard van de klacht. Indien de klacht onder de garantie valt dan zal het sieraad, voor zover mogelijk, worden vervangen of gerepareerd. Je dient Camps & Camps in ieder geval 4 weken de tijd geven om de klacht in onderling overleg op te lossen. Mocht je er met ons niet uitkomen wat betreft de klacht, dan kun je contact opnemen met het Online Dispute Resolution – https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Blijf op de hoogte

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief, je ontvangt 10% korting, gratis verzending en je bent als eerste op de hoogte van nieuwe collecties en exclusieve deals.